הציידים: הסלמה משמעותית בתקיפת החיילים החרדים

ארי וידר No Comments on הציידים: הסלמה משמעותית בתקיפת החיילים החרדים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם לאחר שהוקמה ועדה משולבת בין הפרקליטות, צה"ל והמשטרה במטרה לטפל בתופעת תקיפת החיילים החרדים, מסתבר שההטרדה נגד החיילים החרדים נמשכת;

בימים האחרונים שוב הופצו מנשרים בירושלים, בין היתר ברחבת הכותל המערבי, בהם פורסמו שמותיהם ומספרי הטלפון של חרדים אשר עוסקים בגיוס חרדים, כשהציבור נקרא להתקשר אליהם ולמחות על פעילותם. "אם עתיד הציבור החרדי ועולם התורה חשוב לך הרם עכשיו לפחות טלפון לכל אחד מהם למחות ולזעוק על כל הפשעים שהם עושים" נכתב תוך פירוט איך לעשות את הדברים מבלי להסתבך מבחינה חוקית. בין היתר מצווה הציבור שלא להתקשר פעם אחר פעם אלא בהפרשי שעות, ולא בשעות מאוחרות מידי, וזאת כדי שהדבר לא ייחשב כהטרדה מבחינה חוקית.

בתגובה אומר לאתר 'קול חי' אחד ה"ציידים" המופיע ברשימה "אנחנו מכירים את זה לא מהיום ואנחנו לא מתרגשים מזה" הגורם מוסיף כי הוא אישית לא זכה ליותר מידי שיחות הטרדה, ולדבריו הציבור אינו מזדהה עם הגורמים הקיצוניים.

כזכור, בימים האחרונים החליט פרקליט המדינה, שי ניצן, החליט על שילוב כוחות עם צה"ל ומשטרת ישראל כדי להעניק מענה מהיר לתלונות החיילים המותקפים על רקע היותם משרתים בצה"ל והקים ועדה מיוחדת לטיפול בנושא על מנת שהדבר יטופל במהירות, וזאת בניגוד למה שהיה עד עתה כשהתלונות שהוגשו למשטרה טופלו כמו תלונה רגילה.



0 תגובות